28 Ekim 2015 Çarşamba

Yağ Yakıcı mı? | Hımmm


Artık kış tamamıyla gelmiş durumda...
Kış aylarını hiç sevmiyorum.Mont,şapka özellikle bot giymekten filan nefret ediyorum.Yaz gibisi var mı Allah aşkına.Bütün güzel şeyler yazın var.Dondurma,gezme dolaşma,deniz kenarında bir yürüyüş,mangal sefası veeeee tabiki de unuttum sandığınız DENİZ var yahu.Denizi sevmeyen varmı diye kendi kendime serin suda mis gibi yüzerken sormuyor değilim.Yani kısacası klasikleşmiş o cümleyi kuracağım ''Deniz,kum,güneş'' :)

Kış.Kış kelimesini yazarken bile aklımdan geçen ilk şey grip.Soğuk,hastalık,kalın hırkalar,boynunu saran atkılar,telefon çaldığında bir türlü çıkartamadığın çıkarana kadar telefonun kapanmasına sebep olan atkılar!!!
Gelelim kış aylarının faydalarına..Bilmiyorum demeyin tabikide ''kilo''
Yaz ayları gelene kadar deli gibi kilo vermek için,göbeğimizin dümdüz olması için,plajda depresyona girmemek için bir sürü şey yapıyoruz.
Bende sizler için ufak bir araştırma yaptım.Yağ yakmaya yarayan çok faydalı 4 tane cevher buldum :)
Resimdede gördüğünüz gibi,
*Avakado
*Hindistan cevizi
*Acı biber
*Zencefil
Yağlarınızı hemen yakmanız dileğiyle :)

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder