28 Eylül 2015 Pazartesi

Kendin Yap: Takılık




Takılarınız çekmecelerde sıkış-tıkış mı duruyor? Sürekli o karışıklığı düzeltmek zorundamı kalıyorsunuz? İstediğinizi hemen bulamıyormusunuz?

O zaman bu takılıklar tam size göre.
Kimisi çerçeveden,kimisi dolabın boşta kalan kenarlarını kullanmış.
Bende kitaplığımın yan tarafına renkli raptiyelerle doldurup kolyelerimi asmıştım.Gerçi suan cekmecemdeler.IKEA'dan aldıgım organizatörlere yerleştirdim.Ama orayı boş bırakmadım tabiii postacı cantalarımı orada tutuyorum :)
Gelelim şu takılıklara hepsini ayrı ayrı çok sevdim böyle hepsini birden uygulayasam geldi :) 








Şu ağaç fikri çok hoşuma gitti,ya sizin?






Dolap kapaklarınızın iç kısımlarını rahatlıkla kullanabilirsiniz 








İlla hazır almanıza gerek yok, bu renkli fincanlarla cekmecelerinizi düzenleyebilirsiniz.



Bu şekerliklere bayıldım.Kesinlikle deneyip sizinle paylaşıcam :)


Ve tabi bunun beğenilmemesi imkansız
Yorumlarınızı bekliyorum :) 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder