26 Eylül 2015 Cumartesi

Mutlu günlerin ilk adımı: Davetiyeler


İlk adım tabikide davetiyeler..
Dügün konseptiniz hangi renkse davetiyenizide ona uygun renklerde yapabilirsiniz.Mesela ben -mor- rengini cok seviyorum bütün renklerden ayrıdır benim icin.Hayalim gelin cicegimin ve ayakkabımın mor olması :)


Hayat arkadasınızla ortak olarak sevdiginiz,size ugur getirdiğine inandıgınız sekillerinizi davetiyenizde hatıra olarak saklayabilirsiniz :)
Örnegin; Capayı seviyorsanız veya sevgiliniz denizciyse davetiyenizde bu fikri kullanabilirsiniz.Capa aşığı olup evlendiklerinde evlerinin her kösesinde capa görebiliceğim bir kuzenim bile var mesela ilerde onların capa askınıda sizlerle tanıstıracagım.Simdilik davetiyelerimize beraber göz atalım... 



Minik bir capa ne kadar da hos bir hava katmıs degil mi? 



Tam bir denizci gencin davetiyesi :)))














Bu mor davetiyede benim olsun :)





Ve son olarak PuCCa'nın davetiyesini unutmamak lazım 




Sevgiyle ve mutlulukla sizinkilerin dahada güzel olması dilegiyle :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder