30 Eylül 2015 Çarşamba

Gelin Papuçları




Gelinlerin en büyük ve en önemli detaylarından biri kuskusuz ayakkabıları!
Gelinlik zaten cok ağır,sabah kuaförden cıktıktan sonra hangi kızımız bes dakika oturabiliyor ki? Dıs cekim,oradan eve gel düğün konvoyuyla salona git bir saat boyunca takı merasimi derken oyna zıplaa hangimiz dayanırız yüksek topukluklarla o kadar koşturmacaya.
En önemli detay:Rahatlık daha sonra şıklığına güzelliğine bakalım değil mi?diyordumki bu ışıltılı papucları görünce kendimden geçtim!!! 
Dip Not: Siz yinede rahatlığa bakın yoksa son saatlerde yerinizden kalkamazsınız :)

































4 yorum:

  1. şu topuğu işlemeli olanlara bayılıyorum

    YanıtlaSil
  2. çook şık duruyor değil mi? özellikle kısa elbiselerde tüm gözler ayakkabılarda oluyor :) beğendiğinize sevindim blogunuz çok hoş sizde bloguma üye olursanız sevinirim mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  3. evet çok şık. bloğunuza üye oldum takipçi butonu eklerseniz daha pratik olabilir üye olmak :)

    YanıtlaSil
  4. ekledim bilee çok teşekkürler bol takipçiler sevgiler :))

    YanıtlaSil