10 Kasım 2015 Salı

Blog Başlığı (Header) İçin En Tatlı Resimler




Konuya başlamadan önce kendi blog header'imi yapmama yardımcı olan - http://tugbagungor.blogspot.com.tr -Tuğba Güngör'e çoook teşekkür ederim.Sayesinde blogumu çok tatlı hale getirdim.Sadece yorumda sorduğum soruyu bile açıklayıcı bir şekilde hemen blogunda yayınlayan bir blog yazarı :) buradan sevgilerimi gönderiyorum...




Gelelim fasulyenin faydalarına :))))
Blog başlığınızı oluşturmak hiçte sandığınız kadar kolay bir şey değil.Resim bul,yazı stilini seç,olmadı baştan tekrar dene derken kafanızı bilgisayardan kaldıramıyorsunuz.Bakınız sadece blog başlığına 4 saatini vermiş biri olarak konuşuyorum.

Ama sizlere ücretsiz olarak başlığınıza çook yakışıcak minnoş resimlerimi paylaşacağım.Gelin hepsine beraber bakalım :)




















                                                           





















Yorumlarınızı bekliyorum :)

2 yorum:

  1. Canım inan beni çok mutlu ettin.Headerini çok başarılı yapmışsın çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sayende o çok beğendiğin headerimi kendim yapma fırsatı buldum.Beğendiğine gerçekten çok sevindim :)))

      Sil