15 Aralık 2015 Salı

Tuvallerimizi Kendimiz Yapıyoruz! | DIY |



Tablolar evimizin duvarlarını süsleyen eeen güzel aksesuarlar.Tablosuz ev olur mu hiç?
Bugün klişe tablolarımızı bir kenara bırakıp evimizde yapabiliceğimiz en kolay tabloları paylaşacağım sizlerle.



-Şu kendin yap projelerine aşığım çünkü bazı şeyleri kendim yaptıktan sonra karşısına çekip bakmak içimi ısıtıyor.Kendi el emeğim var onda,her şeyini ben tasarlıyorum,ben yapıyorum ve sonra mutlulukla asıyorum veya en güzel köşeme yerleştiriyorum.O yüzden her kendin yap projelerini uzun uzun inceler sonra yapmak için işe koyulurum.Ama en önemli cesaret.Sakın ben yapamam,aman sıkılırım,beceremem demeyin.İnsanın isteyipte yapamadığı hiçbir şey yoktur :)-


Şimdi gelelim şu cici tablolara şimdiden elinize emeğinize sağlık,öpüldünüz 




Evde kullanılmamış dantellerinizmi var.Ee ne duruyorsunuz?Hemen çıkarın ve boyamaya başlayın.Yapıştırmak ise tamamen hayal gücünüze kalmış.




Kırtasiyelerden temin edebiliceğiniz istediğiniz boy tuvallerinizi kumaşla ve zımba makinasıyla rahatlıkla kaplayabilirsiniz.Çokta şık duracağına eminim.Zımba makinanız yok ise geçenlerde ben çok uygun fiyata aldım.Çokta kullanışlı.Buradan temin edebilirsiniz :) 27,99 tl ve yanında 5.000 adet zımba telide hediyeli sakın kaçırmayın benden söylemesi :)




Şu yaprak tablolara bayıldım.Ben yaptım deseniz kimse inanmayacak gibi çok orjinaller değil mi?
Benimle mail yoluyla yaptığınız projeleri paylaşırsanız çok sevinirim ve hemen yayınlarım kolay gelsin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder